fbpx

Kabul Edilen Bildiri Özetleri

Kongremiz kapsamında tam metin bildirilerin yer alacağı kongre kitabı basılacaktır. Bu doğrultuda tam metin gönderimi ile ilgili süreç başlamıştır. Tam metin bildirilerinizi Microsoft Word dosyası olarak (doc, docx) uhak@altakademi.com e-posta adresine gönderebilirsiniz.

Bildiri NoBildiri AdıYazar(lar)
1Anlattığım Benim Hikayem: Edebiyatta Çocuk AnlatıcıYasemin Yılmaz Yüksek
2Öğrencilerin Masallara Yönelik Tutumlarının İncelenmesiNihan Karabulut, Hasan Kıcır
3Okul Öncesi Öğretmenlerinin Masallarla İlgili Görüşlerinin İncelenmesiNihan Karabulut, Hasan Kıcır
4Masalların Arketipsel Sembolizm Açısından Doğası ve Bilişsel Süreçlere KatkısıEfe Elmas
5Anonim Halk Edebiyatı Ürünlerinin Çocuk Okurlara Uyarlanması: Boratav’dan Binyazar’a MasallarNeslihan Yücelşen, Funda Yeşil
6Bugünün Masal Anlatıcıları, Anlatmaya Nasıl Hazırlanıyor? Bir Alan AraştırmasıSıla Topçam, Özlem Belkıs
7Evvel Zaman İçinde, Bilim İlim İçindeRabia Elif Özcan, Şerife Zeynep Özcan
8Masalların Bireylerin Gelişimine Etkisi (Uyuyan Şans Masalı Örneği)Erhan Akın
9Öğretmen Bakış Açısına Göre Masal ve Masal AnlatıcılığıErhan Akın
10Türk Sineması ve Hikâye Anlatıcılığına Dair Bir Örnek: KosmosEvşen Çerkeşli
11Kültürel Kavramlar ve İletişim Bağlamında Hikaye Anlatıcılığının Önemi Ve Öğrenmeye EtkisiBilgen Kuzu
12Kök Değerlerin Kazandırılmasında Yaşantı Temelli Bir Yaklaşım: Masallar ve Yaratıcı DramaŞeyda Özcan
13Sanal Gerçeklik Hikaye Anlatıcılığı Ve Mekan AlgısıBurcu Nimet Dumlu
14Masal Anlatıcılarının Çocuk Edebiyatı Hakkındaki Görüşlerinin İncelenmesiDuygu Aydın Gönül, Yurdanur Ay Paşa
15Çocuk Kitapları ile Bütünleştirilmiş Eğitim Programının İlkokul Öğrencilerinin Göçmen Algısı Üzerine Etkisinin İncelenmesiMustafa Erol, Şüheda Köstekçi, Ahmet Erol
16İlkokul Öğrencilerinin Demokratik Kavramlara İlişkin Görüşlerinin İncelenmesi: Hikaye Yolu İle Bir AnalizMustafa Erol, Beyza Salım
17Anlatıcılık Mekânı Olarak Televizyon DizileriÇağla Yılmaz
18Doğu Medeniyetinin Olağanüstü Anlatıcıları Üzerine Bir DeğerlendirmeSeçkin Sarpkaya
19Karagöz’ün İşlev Sefası: Karagöz Oyunlarının İşlevlerinin Farklı Bağlamlardan Hareketle İncelenmesiEmine Varışoğlu
20Sınıf Öğretmenlerinin Hikaye Anlatıcılığı Yönteminin Derslerde Kullanımına İlişkin Görüşleri Üzerine Nitel Bir ÇalışmaSalim Gönül
21Kahramanlar Dünyasından Sıradan Anlatıcıya Anlatıcı ProfiliKürşat Öncül
22Axel Olric’in Epik Yasaları Işığında “Üç Kardeş, Üç İfrit ve Kısmet” İsimli Hikâyenin İncelenmesiBerfin Sıla Kepez
23Ulusal Masal ve Hikayelerin Sinema ve Tiyatrodaki YeriMurat Yalçın, Mehtap Yalçın
24Somut Olmayan Kültürel Mirasın Canlandırılmasında, Dijital Hikâye Anlatma Atölyelerinin RolüYücel Özdemir
25Billur Köşk ve Elmas Gemi Masalının Yorumlanmasına Dair Alternatif Bir DenemePınar Başar Ünlüer
262018-219 Eğitim Öğretim Yılında Ortaokulda Okutulan Türkçe Ders Kitabında Yer Alan Masalların Nitelik ve Nicelik Olarak YeterliliğiCüneyt Dinler
27Elektronik Kültür Bağlamında AnlatıFiliz Güven
28Kendisi Küçük İçeriği Büyük AnlatılarPınar Göktaş
29Masalların Ortak Dili: Türk Dünyasında “Kel” Tipi Ekseninde Kurulan Masallar Üzerine Bir İncelemeMeriç Harmancı
30Geçmişten Günümüze Kültürel Anlatıcılık Örnekleri ve Uygulamalı Halkbilimi Bağlamında Eğitimde KullanılmasıAyşe Hilâl Ezber
31Masal ve Tekerlemenin Edebi Üretim Sürecine Katkıları: Asaf Halet Çelebi’nin Metinlerinde Masal EtkisiMeliha Özhan
31Ortak Bilinçdışının Bir Ürünü Olarak Oyunbaz Yaşlı Bilge Adam Figürü : Kısa Öykülerdeki Benzerlikler Yönünden Zen Bilgeleri ve Nasreddin Hoca KarşılaştırmasıÖzgür Önal
33Türkçenin ve Arapçanın Yabancı Dil Olarak Öğretiminde Hikâyelerin Tematik KarşılaştırılmasıSümeyra Bozkurt
34Eğitimde Sembol Dilinin KullanımıSerap Aksoy
35“Kutsal Anlatı”ların Erkek Anlatıcıları ile “Hayali Anlatı”ların Kadın Anlatıcıları: Masal AnalarıZeynep Çobanoğlu
36Eğitimde Masal MisyonuMehtap İnan
37Eko-Folklorik Sözlü Anlatının Eğitim İşleviEmine Çakır
38Geleceği İnşa Etmede Sınıflarda Anlatılacak Masalların/Hikâyelerin SeçimiZühre Koç
39Türk Kültürüne Göre Çocuk Hikâye Kitaplarında İllüstrasyonKevser Soydan
40Alman ve Türk Olağanüstü Halk Masallarında Anlatıcı Dili ve Üslup Benzerliklerine İlişkin İncelemeTuyça Obruk Canpolat
41Hikâye Kitaplarının Eğitimde Materyal Olarak Kullanılmasının ÖnemiSibel Malkoç
42Kültür Endüstrisi ve Sanat Yaratıcılığının Masallarla AktarımıNejla Kayalı Orta
43Üstün Zekâ ve Yetenekli Çocuk Sahibi Aileler Etkinlik Uygulaması Önerisi: BibliyoterapiUğur Zat, Banu Evren